ПРОВАЛЬНА МІСІЯ ТРЕТІХ "АНГЕЛІВ"


Вирішила, що не завжди треба про добре писати. Негативна критична оцінка – краща оцінка, аніж суцільний позитив. Звичайно, тільки у тому випадку, коли негативна критика приймається і сприймається адекватно.
Тож сьогодні писатиму про останніх «Ангелів Чарлі». Хто їх бачив, то може зрозуміти весь мій біль, пережитий під час перегляду. Але я не зупинилася десь на півдорозі, бо додивляюся навіть фатально погані фільми.
Що я можу сказати? Те, що це – один з найгірших фільмів, які останнім часом бачили мої бідні очі.
Режисеркою нових «Ангелів Чарлі» та за сумісництвом – виконавицею ролі наставниці Ангелів є Елізабет Бенкс. Завзяті кіномани та кіновуманки можуть знати цю прекрасну жінку за акторськими роботами у франшизах «Людина-павук» та «Голодні ігри» і сотнями низько бюджетних мелодрам, які, до слова, саме її акторський талант витягував із пропасти провалів.
Режисерські роботи Елізабет Бенкс – посередні, розраховані на масову аудиторію із непретензійними мистецькими вподобаннями. Звичайно, я тільки за, якщо митець шукає свою професійну стезю і намагається розвиватися. Але у випадку з Елізабет жодного розвитку та мистецької цінності у її фільмах немає. І, здається, її це аж ніяк не турбує.
У 2014 році Елізабет Бенкс отримала «Золоту малину» за режисуру одного з епізодів найнеадекватнішої у світі комедії «Movie 43». Але, як бачимо, її це не зупинило.
Знаєте той популярний в мережі жест facepalm? От в такій позі після перегляду «Ангелів Чарлі» я сиділа ще довго.
Чи є у фільмі позитивні моменти? Так, один. Кому подобається Сем Клафлін, то можете хоч на нього глянути. До речі, він тримається достойно, наскільки можна у такому кіно.
Одразу наголошую, що я не є упередженою до робіт Крістен Стюарт. Ну, знялася вона в тих «Сутінках»… І що? Роберт Паттінсон теж там знявся. Та він зміг гордо викарабкатися з помийної ями, і в його доробку зявилися класні фільми на кшталт «Води слонам» чи «Маяк». А найближчим часом він стане новим Бетменом. Та Крістен Стюарт по-троху досягає мистецького дна…
Не знаю, чи взагалі компютерна графіка в «Ангелах Чарлі» вартує того, аби її обговорювати. Бо, чесно кажучи, це – повний треш. Враження, ніби я повернулася до перегляду низькопробних блокбастерів початку 2000-их.
Сюжет? Який сюжет! Немає за що зловитися ні поглядом, ні думкою. Навіть виправдання шукати не хочеться, бо нема заради чого.
На перших хвилинах фільму ще була надія на те, що фільм подарує сатисфакцію феміністкам: жінки-протагоністки борються з чоловіками-антагоністами і врешті-решт перемагають. Але не тут-то сталося! Усі, без винятку, героїні показані у фільмі або тупими, або інфантильними, або ірраціональними… або і одне, і друге, і третє у комплексі.
Однозначно я не можу рекомендувати цей фільм до перегляду. Навіть якщо у вас – стабільна психіка і закінчилися усі фільми.

Коментарі