РІЗДВЯНЕ КІНО



У кожного та кожної з нас є улюблені фільми, які ми обов’язково щороку переглядаємо у період Новорічних та Різдвяних свят.
Це – фільми, які мають особливу історію, неповторну атмосферу та пахнуть ялинкою, воском і мандаринами (у мене – самі такі асоціації). Це можуть бути фільми, які сюжетно навіть не пов’язані з Різдвом, але все одно якимось магічним чином зачіпають оті ностальгійні струни у наших душах…
Пропоную свою підбірку тих самих затишних фільмів, які з року в рік є моїми друзями (ну, окрім чоловіка, звичайно) у передсвяткові, святкові та післясвяткові зимові вечори.
Я відповідально підійшла до цієї теми та розбила фільми за категоріями, підібравши по 2 фільми у кожну категорію.
Поїхали! 
Моя різдвяна драма
«Це чудове життя» (Френк Капра, 1946)
«Реальна любов» (Річард Кертіс, 2003)

Моя різдвяна мелодрама
«Поки ти спав» (Джон Тертелтауб, 1995)
«Сім’янин» (Брет Ратнер, 2000)

Моя різдвяна комедія
«Відпустка за обміном» (Ненсі Майєрс, 2006)
«Інтуїція» (Пітер Челсом, 2001)

Мій різдвяний сімейний фільм
«Сам удома»/«Сам удома: Загублений у Нью-Йорку» (Кріс Коламбус, 1990/1992)
«Кучерява Сью» (Джон Х’юз, 1991)

Моє різдвяне фентезі
Серія фільмів про Гаррі Поттера (Кріс Коламбус/Альфонсо Куарон/Майкл Ньюел/Девід Єйтс, 2001-2011)
«Різдвяна історія» (Роберт Земекіс, 2009)

Мій різдвяний мультфільм
«Крижане серце» (Walt Disney Animation Studios, 2013)
«Красуня і Чудовисько» (Walt Disney Animation Studios, 1991)

Мій різдвяний мюзикл
«Зустрінь мене у Сент-Луісі» (Вінсент Міннеллі, 1944)
«Ла-Ла Ленд» (Демієн Шазелл, 2016)

Моя різдвяна фантастика
«Диво на 34 вулиці» (Лес Мейфілд, 1994)
«День бабака» (Гарольд Реміс, 1993)

Деякі хороші фільми не увійшли у мій список, але вартують того, аби їх згадати:
мюзикл «Звуки музики» (Роберт Вайз, 1965), комедія «Пінгвіни містера Поппера» (Марк Уотерс, 2011), сімейний фільм «Ласкаво просимо, або Сусідам вхід заборонено» (Джон Вайтселл, 2006), драма «Ноель» (Чез Палмінтері, 2004)…
Та, здається, я все одно щось проґавила…

Коментарі